Vitrinbetten iki kere çekim yaptım üçüncüde kendi anaparamla yüklü kazandım bir haftadır parayı cekemiyorum iptal edip tekrar başka yöntemlerle yaptım vermediler en son ayin 3 de çekim verdim üç gündür yine yok işleme alınıyor yazıyor canlı destek hep aynı şeyi söylüyor inceleniyor googlede şikayet vara baktım bir sürü şikayet var yüksek kazançları v
ermiyor sakın yatırım yapmayın
