Vitrinbet Çekimim 1 Haftadır Beklemede

Vitrinbetten iki kere çekim yaptım üçüncüde kendi anaparamla yüklü kazandım bir haftadır parayı cekemiyorum iptal edip tekrar başka yöntemlerle yaptım vermediler en son ayin 3 de çekim verdim üç gündür yine yok işleme alınıyor yazıyor canlı destek hep aynı şeyi söylüyor inceleniyor googlede şikayet vara baktım bir sürü şikayet var yüksek kazançları v

ermiyor sakın yatırım yapmayın

Yok kardeşim ben 7 8 sefer çekim Yaptım hata vermedi

Benim paramı vermiyor işleme alındı diyor bir haftadır uğraşıyorum iki günde bir iptal edip havale deniyorum bugün 5 i gördüğün gibi hala odemw gelmedi şikayet vara baktım bir sürü insan şikayet etmiş sen nasıl cekebildin anlamadim