Tikobet açıklamaya gel

Boşa vakit harcamayın , harcatmayın . Ne kadar gerizekalı bir talep söz konusu ortada ..!

Test amaçlı çekim talebi verdim bilerek , göreceğiz bakalım . Tekrar bilgilendirme yaparım.

EVET SONUÇ TAHMİN ETTİĞİMİZ GİBİ :rofl:

Gönder bişey olmaz

Araştırdım sağdan soldan da kötü yorumlar var , sen bi dene gönder dostum haber et 1-2 hafta sonra bişey olmazsa :grin:

Bro TC şuan afedersin horuspu gibi her yerde var bizimki tek selfie var hiç bir şey olmaz yolla paranı al hesabı sill

Ben deneme bonusu nu kaybettim şansına küs :sweat_smile:

Sadece kimlik no ile hiçbir şey olmaz evet fakat kimlikte yazan geri kalan bilgiler ile işlem yapılabilir bazı yerlerde ve konularda , 1 bin TL için gerek duymadım pek

Kardeşim yolla bazı siteler böyle yolla göndermezse paylaş :sweat_smile: