Boşa vakit harcamayın , harcatmayın . Ne kadar gerizekalı bir talep söz konusu ortada ..!
Test amaçlı çekim talebi verdim bilerek , göreceğiz bakalım . Tekrar bilgilendirme yaparım.
EVET SONUÇ TAHMİN ETTİĞİMİZ GİBİ ![]()
Gönder bişey olmaz
Araştırdım sağdan soldan da kötü yorumlar var , sen bi dene gönder dostum haber et 1-2 hafta sonra bişey olmazsa ![]()
Bro TC şuan afedersin horuspu gibi her yerde var bizimki tek selfie var hiç bir şey olmaz yolla paranı al hesabı sill
Ben deneme bonusu nu kaybettim şansına küs ![]()
Sadece kimlik no ile hiçbir şey olmaz evet fakat kimlikte yazan geri kalan bilgiler ile işlem yapılabilir bazı yerlerde ve konularda , 1 bin TL için gerek duymadım pek
Kardeşim yolla bazı siteler böyle yolla göndermezse paylaş ![]()