Öncelikle, dün gece saatlerinde stonebahis adlı siteye para yatırdım. 2 kere 500 TL olmak üzere toplamda 1000 TL yatırdım, sonra yine 500 TL yatırdım. 20.139 TL yaptım ve çekim talebi vermek istedim.
Çekim talebim reddedildi. Söyledikleri şey, aynı IP adresi yani benim soyadımda biri üyeyse parayı vermiyorlarmış. Eee, o zaman neden yatırımı kabul ettiniz? Parayı vermemek için her şeyi yaptılar, kesinlikle bu durumdan memnun değilim.


