Dün akşam ilk görsel de paylaştığım resimdeki oyunu bul etkinliginden 110 freespin 10 liradan sweet bonanza kazandım. Baktım sabah oynadım 845 lira geldi 3x cevrimi 5x e kadar çekimi vardı teyit etmek için canlıya bağlandım 25spin 5 liradan bonus 250 yatır 10 katina kadar çek diyorum benim bonusum bu değil o diyor bu ulan kullandım diyorum 110 spin 10 liradan neyin 5 lirası 25 spini falan filan 20 30 dk adamla uğraş dur adlarını ezberledim Türkçe anlamayan kişi Tanju sonra 30 dk sonra Elif hanım baglandi tamam bonusunuz budur 10 kişiye eklenen etkinlik bonusu spin alımı serbesttir falan tamamdır oynadım 3x çevirdim baktım parayı yemeye başlıyor 600 lirada bıraktım çekim talebi verdim baktım iptal edilmiş yine canlıya bağlandım yine bizim Türkçe kıtı Tanju anlatıyorum kardeşim 1 saat öncede konuştuk seninle Türkçe anlaşamıyorum başkası yok mu diye neyse niye iptal edildi dedim bu seferde might of Ra oyunu için verilen bonus vardı gece onu söylüyor spin almışsınız hatalı bonus kullanımı baktım bakiyeyi de sildiler ekran görüntüleri atıyorum benim aldığım bonus bu telegram etklinlik bonusu forumdan talep ediliyor hatta site içinde aldığım son bonusu söylüyorum yok diyor hala might of Ra oyunu spin alımı yasak ulan diyorum sweet bonanza 110 spin bonus ne alaka o bonusla derken bi 30 dk daha konuş konuş konuş Türkçe bilmeyen algılaması güç tanjuyla olmadı sonra ben yetkliyim diye Ece diye birisi geldi bu sefer de o direk size hatalı bonus eklenmiş o yüzden iptal ettik dedi eee dedim eklenen bonus kimlere ekleniyormusta hataliymis falan filan bunlada bu muhabbeti uzun uzun yaptık lafın sonu bütün forumlara konu açıyorum telegram kanallarına dedim bizim forumdan tam konu açıyorum dolandırıcı diye ekran görüntüsü aldım attım bu seferde Ece hanimgiller eee Kağan bey ne istiyosunuz satın alım yapmışsınız yasak olmasına rağmen diye yazdı durdu telegram da bonusun kurulanin SS ini attım yetmedi komple yazıyı kopyala yapıştır yaptım eee dedim hani spin alımı yasaktı serbest yazıyor başka ne yalan bulacaksınız derken tehditlerim sonucu birden tamam çekim talebi verin dedi bakiyeyi düzeltmişler talep verdim geldi para mesele 2 kuruşluk 600 lira değil 100 lira da olsa hakkınızı savunun illegal siteler diye şikayet imkanı yok ya her türlü yalan dolan verilen paraları iptal edecekler forumlarda paylaşırım falan tehditleri ile gözlerini korktun hatta paylaşın SS lerini atın seve seve düzeltiyor lar konu biraz uzun oldu okuyana teşekkürler bi kaçta SS atıyorum konuya dair…
Resimler tersten yüklenmiş her sayfada eklemenin tam tersi dizilmiş kusura bakmayın ![]()


















