İlk çekimi yapıyorum kimlik yükledim sonra ikametgah veya kart ekstresi istediler ikametim olmadığı için ekstre yükledim inatla ikamet istiyor ben bu ikametim yok işte sonuç olarak ödenmiyor daha önce yatırımda var ailemle görüşmüyorum o yüzden alamıyorum ikamet gitti 30 k inatla ikamet istiyor onu Bi şekilde bulsam bu sefer adıma özel elektrik su faturası isteyecek
