Ligobet Şikayet!

Ligobet ayllardir oynarım , yatırım yapıp çekerim dün gece 1K çekim icin kimlik selfi istediler . Mail olarak gönderdim kimliğimi yapay zeka ile yaptığımı söyleyip cekimimi vermeden hesabımı kapattılar . Asla cevap vermiyorlar. Mail yolu ile kanıtlayıcı nitelikte video gönderme rağmen.

Kardeşim hem merdivenaltı sitelere üyesin hem de üç kuruş için kimliğini paylaşmışsın. Yarın devlet tepene binerse kendini kurtaramazsın.

Reis yasal bet sitesi varda biz mi kayıt olmadık , üç kuruş için değil yaptıkları haksızlık için

Yaptıkları haksızlıkları şuan Tr de yapmayan hiçbir site yok. Boşuna merdivenaltı siteler demiyorum. Şu foruma istediğin siteyi yaz şikayet olmayan site yok. O zaman akıllı olacaksın oynamayacaksın. Parana çok değer veriyorsan kumar krizine giriyorsan nesine bilyoner git takıl oran düşük vs bakma en azından paran kalmaz.

@Singo34 bayramdan sonra siteler kapanacaktı niye kapanmadı?

Admin neden siteleri savunma gereği duyuyorsun? Benim 3 sitede tanıdıklarım var. Siteler yurt dışından yönetildiği için açık kalabilir. Ama tr de olan arkadaşlar cezaevini boyluyor. Site vaycasino gören avrupa’dan sanır. ama Ataşehir de oto galeride yönetiliyor sonuç cezaevi.

Siteleri savunmuyorum millete bir ton şey yazdın hiç biri çıkmadı kanka

Kardeşim bu sitelerin hepsini aracı kurum gibi düşünün. Yurt dışında olsan site kurmak ,marketten ekmek almak kadar kolaydır ve yasaldır. Bunlar tr de 3 5 velet bulup merdivenaltı yerlerde sitelerin ayakçılığını yapıyor. İsteyenin hesabına parasına dakkada çökerler ki zaten tüm siteler çöküyor. Para aldıkları ya da gönderdikleri tüm hesaplarda Kiralık ve çoğu hesapta kara para aklamak için kullanılır. 1 milyona istediğin siteyi hemen alabilirsin. Bitane de dükkan bul , 3 5 eleman müşteri hizmetlerine ayağına siteyi yönet.

Ben bunları zaten biliyorum senin 2 aydır siteler kapanacak bayramdan sonrayı bekleyin, şöyle çökecekler böyle yapacaklar 300k ceza yedim demelerin hepsi kolpa, neden milleti yanlış yönlendiriyorsun

eğer 1 milyona site alındığını düşünüyorsan sen bu işlerden hiç anlamıyorsun bence. 1 milyonun ne kadar küçük bir para olduğunun farkında değilsin muhtemelen. çoğu sitenin 1 haftalık kazancı hatta bazılarının günlük kazancı 1 milyon. ayrıca sadece site ismin için aldığın domain parası yıllık bazda bile milyonu geçebilir çünkü sonsuz sayıda domain alman lazım sonuçta hergün kapatılıyor bunun alt yapı ücreti var falan filan

Site kaç aydır hile yapıyor kumarın hepsi haramdır ve boştur sırf vergi almıyor diye kendi ülkendeki sistemi övme imam bile faizle maaş alıyor

Önce bi Türkçe okumasını öğren kardeşim. Siteyi sana komple vermiyorlar. franchising gibi düşünebilirsin. 1milyonu geçtim bana yaz özelden sana 800bin₺ istediğin siteyi hemen versinler. Peşinat 400 verirsin gerisini alt yapıyı kullanınca ödersin. Bu işleri öyle kurumsal Yasal zor gibi düşünmeyin. Merdivenaltı işler hepsi.