- Defa oldu kayıp bonusu talebim Red ediliyor, canlı destek iki saat sırada bekletip hattan atiyor.
Dostum Ben 6 Yıldır Oynuyorum Hem Yatırım Hem Çekim Hem Discount Konusunda Hiç bir zaman Problem Yaşamadım Gereksiz muhabbetler yüzünden Siteyi kötüleme
Kayıp bonusunu ertesi gün veriyor kanka örnek sen bugün saat 11 de yatırım yaptın ertesi gün 11 den sonra talep edebilirsin jojobet te yıllardır oynarım saglam site
Kanka 00:00 dan sonra veriliyor biliyorum.
Ama iki gün üst üste vermediler.
Asıl sen gereksiz gereksiz konuşma, boş yere neden kötüliyeceğim siteyi, hiçbir site babamın malı değil bir sorun yaşamadıysam neden kötülipim