Bankobet 250tl çekim için kimlik fotoğrafı ve el yazısıyla gün tarih saat yazmamızı istiyor

O şekilde yükleme yap 250 versinler sonra da hayatını karartsınlar
Sakın öyle bir hata yapma kardeşim
Kimlik fotosu istryen sitelerden uzak dur

Ahmet düşme ha

100k da kazansam 1 milyon da kazansam kimliğinin fotokopisini yollamam kimlik fotokopisi çok farklı bi olay fotokopi verirken bile üzerine ne için veriyorsanız görünecek şekilde yazın..örnek işe giriş için veriyorum diyerek ya da her ne içinse yoksa başınıza hiçbir zaman çıkaramayacağınız bi çorap örebilirler…burası Türkiye burda şeytanı bile öperler ona göre…

Nüfusuna mı alacak o.. ç.. Admin kovar diye sövemiyorum da kardeşim sakın

Kimlik fotosu ile hiçbişey yapılamaz artık her resmi kurum yüz doğrulaması ses doğrulaması gibi şeyler ister ancak burda el yazısı isteniyor burda bi şeytanlık var

Kimlik fotokopisi demek vekalet gibidir kendi iradesiyle atıyor çünkü her oyun döner 1 gun yevmiye işine gitse o parayı zaten alır bazi insanlar ısrarla cezaevi yolu çekiyor kendine vah demek için.

Hiç bisey yapamaz diye bisey yok kahin burası abd değil ne yüz taraması fIlan FBI Departmanı mi bu denemek bedava at kimlik fotokopi filan biz sana atlet yollarız maltepeye yada silivri ye :slight_smile:

KIMSE FOTOKOPI KIMLIK GIBI SEYLERI ATMAYA YONELMESIN DAHA GEÇEN E DEVLETTEN GUVENDE OLUN DIYE YAZI ATTIM AMACIM SIKINTIYA DUSMEMENIZI SAGLAMAK BENDE BANANE HERKES KENDINE DIYEBILIRIM DE VICDANLI ADAMIM BEN KENDINIZI YAKMAYın

Valla ben bi kere yaptım daha ne kimlik fotosu nede el yazısı falan daha yapmam umarım başımız derde girmez

E devlet ile alakalı bir ayar paylaşmıştım tc ve üzerine şirket açmalarını engelleyecek bir ayar onu yapmadıysan arama yerine e devlet yaz bul yap

Üstad sa öncelikle bakın kimlik fotoğrafı gibi birçok şey sızdırıldı 2019 senesinde türkiyede 43.9m kimlik fotokopisi sızdırıldı hastanelerden postanelerden vb. Yerlerden bu nedenle artık kimlik çok geçerli bi belge değil haklısınız önemli bazı işlemler yapılabilir ama karakola giderseniz başınız yanmadan bu olayları gördüğünüz gibi size bişey olmaz üstüne ne yapılmışsa şahsi firmaya ceza kesilir güvenlik önlemleri yetersiz diye BEN PAYLAŞIN DEMİYORUM Bİ KONU HAKKINDA YANLIŞ DÜZELTİYORUM SANILAN KADAR BASİT DEĞİL BU İŞLER TABİKİ KİMLİK FLN ATMAYIN KİMSEYE 10.000 VERSELERDE ATMAYIN