Arkadaşlar dün akşam ajax bete 1000 tl yatırım yaptım canlı destek hattın dan iban veriyorlar gün ıcın de 2 kere yaptım bi problem çıkmadı 3. kes yaptığımda ise paranın gelmediğini de söylediler dekont hepsini göstermeme rağmen hala inatla kabul edilmedi bilginiz olsun para yatırırken dikkat edin